Oldalak

2014. április 1., kedd

Szülinapra

Lépdelek az utakon, a világot járva,
Megkúrok mindenkit, ki az utamat állja...
Jut eszembe számtalan jobbnál jobb gondolat:
Megcibállak, megbaszlak, aztán jól otthagylak.

De ezt nem teszem, mert egyedül nem jó "csinálni",
Belegondolva... ki fogja nekem kirázni?
Nem, ezt tényleg nem tehetem, hiszen este is talizunk,
Már amúgy is megbeszéltük, hogy az asztalon hokizunk.

Hmmm..ez tényleg jó lesz, s elindulok hozzád,
Ám rámtámad egy kutya, s belémveri a faszát.
Kicsit fájt, mikor belém hatolt, de hamar megszoktam,
Végül viszonzás képpen egy nyalással leszoptam.

Az akció után hirtelen nálad termettem,
Álltam ott előtted nedvesen és mereven.
De téged ez nem zavart, hogy hogy nézek ki,
Csak hevesen akartál megdöngetni.

Csalódást én nem okozok sem kutyának, sem neked,
Hát lezavartunk még egy hosszú menetet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése